esmaspäev, 12. mai 2008

Tiia triin sööb lilli

Igaüks naudib kevadet ja õiteilu isemoodi.

5 kommentaari:

Morgie ütles ...

kevadisel karjamaal, alleaa. :)
pastoraalne idüll

Sol ütles ...

Tegu on SURNUAIAGA! See on Raadi surnuaed, kust me õhtuti lasteaiast tulles läbi jalutame. Kiis tuleb Piretiga kodust, mina TT-ga lasteaiast ja siis surnuaias kohtume. Idüll jah :DDD

Morgie ütles ...

vabndst - kevadisel surnuaial, alleaa... morbiidne idüll. Laske lapsukestel, jne

Merle ütles ...

Noh, ja nüüd on siit kadunud k õ i k need postitused, mida ma kommenteerima pidin ...
P.S Raamat, mille Sa eile andsid on hea, iegi v hea. Mul tekkis isegit väike jagelus abikaasaga lugemise teemal, et kes enne :)

kaaren ütles ...

Surnuaed peax olema suht puhta bio- & geofooniga, loodetavalt prygivaba... aga mitte sellest ei taht ma r22kida. Q Sa trehvad minu plogi lugema, siis leiad sealt t2psustusi kyllapalvele 8-st alates. Olge hea.