esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Enam halvemaks minna ei saa.

Viimased 2 nädalat on minul:

Mõrvarlik nohu
Tappev köha
Kuskile väga kaugele emigreerunud hääl

Mida rohkem ma magan, jalgu soojendan ja kuuma teed joon, seda halvem hakkab. Tahaks veel rohkem magada, sooja, juua ja kondid valutavad ja üleüldse...
Nii kõrini on. Kui perearst vähegi lubaks, ma võtaksin mõnda kanget eluvastast tabletti (sõnast antibiootikum= anti -bio = elu vastu). Aga ma tean, et ta ei luba seda.

Suurest meeleheitest olen hakanud toorest küüslauku sööma, mida ma muidu jälestan ja võibolla varsti teen endale isegi kuuma sibula-mee-piima. Tahaks loota, et asi NII kaugele siiski ei lähe.

Võibolla läheks suusatama? Soojas toas istumine teeb ju ainult haigemaks, nagu elu näitab.

Ja veel:
Ma olen tülis tööandjaga
Ma olen tülis emaga
Ma olen tülis Kiisiga

Edasi ... saab minna ainult paremaks !?!?!? Öelge, et jah, palun!

7 kommentaari:

Lendav ütles ...

Samad sümptomid olid mul. Hakkan just lõpetama antibiootikumikuuri, täiesti inimese tunne on. Ja ma ikka ei tea, mis mul täpselt viga oli, arst ütles, et kopsus midagi polnud, vereproovi põletikunäitajad olid keskmised, hemoglobiin väga hea. Enne eluvastaste tablettide söömist pistsin ka küüslauku, aga paistab, et sellest jäi väheks.

Ja - loogiliselt võttes - kui enam halvemaks minna ei saa, läheb järelikult paremaks.

Sain mina lõpuks terveks, saad sina ka!

Kudzu ütles ...

Muidugi saab minna paremaks, ja lähebki! Tööandjal tekivad uued huvitavad probleemid, ema taltub ükskord kindlasti, Kiis unustab tüli, Sa saad terveks (ja on olemas antibiootikumid, mida tohib Sinu olukorras võtta, see on parem variant, kui koos lahtise tiisikusega teise ilma kolida, mis siis, et romantiline surm!).
Katsu vastu pidada, Sa oled väga vapper, isegi uskumatult vapper!

Merle ütles ...

No muidugi läheb paremaks, väidetavalt on täna aasta kõige halvem päev. Seega on homme hoopis parem päev ;) ja ülehomme veel parem ;) ja üleülehomme hoopis hea ja ...

Kudzu ütles ...

Jah, ja jaanipäevaks läheb juba nii heaks, et Sa lausa igatsed tagasi seda musta ning masendavat jaanuari, et reaalustaju ikka siinilmas püsiks.

Anonüümne ütles ...

kaaren: loodetavalt j2i Sulle puu-expedicioonist siiski veel natuke eluvaimu sisse... aga tylide kohta kaldun toetama Kudzu versiooni. Kyyslaugu tarvitamine on kyll j2lk, aga 6nnex ei v6ta see sinult inimv22riqst nagu nt orjapidamise erinevad viisid. Soovitaxin alternatiivseid raviv6tteid nagu n2gupidi lambi ees istumine, igax juhux kinnisilmi (valgusravi kodustes tingimustes) ning m6ne lehtedega toataime silmicemine (vaimu tugevdamine)
pee ess, meie k6ik oleme t6bised, qrguvirused ampsavad. aga kesse viicib arsti juurde s6ita, turismireisi m66tu ettev6tmine ju:) soovime teie k6ikide haiguste mineqt kaugele-kaugele.

Metsamoor ütles ...

Hmm, aga silmapõletikku Sul veel ei ole??? ja Kõhulahtisust? Ja sõpradega ei ole tülis? Kodu katus ei saja läbi? Ahi ei ole sisse varisenud?
No jah, loodame, et neid asju siis ei juhtu ka:)) Ikka paremuse poole...

Morgie ütles ...

alati saab ka halvemini /süngelt/