reede, 7. oktoober 2011

Armastus

Mis on armastus?
Tuled hilisõhtul läbi hämaruse ja vihmasaju töölt, puruväsinud, külmetav ja näljane.
Astud sooja valgesse tuppa ja lastekari jookseb sulle kilgates vastu. Mees kallistab, annab musi ja libistab käe...eee...kuhugi allapoole.
Lükkad käe eemale ja lapsed jalust, vaarud väsinult köögi poole.
Köögi lävelt avanev vaatepilt naelutab su hetkeks paigale. Enne, kui pisarad silmi tulvavad.
KÕIK ON SÄRAVALT PUHAS!!!

ja pliidi peal aurab õhtusöök.

41 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

VAAT SEE ON ARMASTUS.
IGAYX SELLEGA HAKKAMA EI SAA.

Merle ütles ...

Sõnatu.

Morgie ütles ...

Sul on vedanud ;)

Metsamoor ütles ...

Täiuslik!

Karuema ütles ...

Soovin, et selline armastus tabaks sind tihti :)

Anonüümne ütles ...

Helge viiv, siin blogosfääri negatiivsusest siseks külmuvas kõrbes.
Tänud selle jagamise eest. Ma usun ,see muudab nii mõnegi hinge elu helgemaks. Minu oma juba muutis ja ma kavatsen seda jagada...

Rents ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Morgie ütles ...

Ilmselt on see põlvkondadevaheline erinevus - enamus siin enne kommenteerinuid on vanuseklassis 40 a ümber.
Ja enamus siinkommenteerijaid ka ilmselt tunnevad Mr Kiisi ja teavad tausta...

mustkaaren ütles ...

Jep, nii on.
Mu I komm oli mõeldud sõbraliku märkusena, aga yldiselt on mul põhjust olla ylimalt kyyniline selles, mis puudutab keskmise pere kohustuste jaotamist.

Sol ütles ...

Oletagem, et mõni mees tunnustab oma naist selle eest, et too on päev läbi kodus, teeb süüa, kasib majapidamist, peseb nõusid,kütab ahje, hoolitseb laste eest jne.

Ja siis tulevad teised mehed ning kukuvad halvustama, et "kah mul asi","iga naine teeb seda", "naine passib päev läbi kodus, ta peabki seda kõike tegema", "naist ei peagi kiitma" jnejnejne.

Vastikud mehed, ütleks ma selle peale. Kas teie mehed kohtlevad teid nii?

Rents ütles ...

Ma ei tea, kui väga mul on mõtet kommenteerida, kui see ka tõenäoliselt prügikasti lendab, aga tegelikult on minu mees ka kodune olnud. Loomulikult ma tunnustasin teda ja tema tunnustas mind tööl käimise eest - aga ma võisin ka iga kord sada protsenti kindel olla, et ahjud ON iga päev köetud, toit ON iga päev valmis, elamine ON iga päev korras jne. Teda ei üllatanud see, et ma raha koju tõin ja mind ei üllatanud see, et tuba oli soe ja toit valmis, tunnustamist see muidugi ei takistanud.

Fideelia ütles ...

Minu abielu on võrdõiguslik igas mõttes, ka kodutöödes. :) S teeb isegi minust rohkem majapidamistöid, kui ta parajasti tööl pole. Samas ei või ma pead anda, mis meil kodus toimuks, kui meil oleks 3 last. Me ei ole lasteinimesed. Tõenäoliselt oleksime me 3 lapse korral hullumajas ja lapsed oleksid lastekodus. :D

Sol ütles ...

Kui korralikke inimesi leidub siin maailmas : O
Mina olen ka kodune olnud. Aga minu mees ei saanud küll 100% kindel olla, et töölt tulles leiab ta ALATI eest sooja toidu, köetud ahjud, korras toa jne.
Meie elu on päris mitmekesine. Võibolla jäin ma näiteks haigeks ja ei saanud tube koristada ja süüa teha? Mis veelgi tõenäolisem -haigeks jääda võis mõni 3 lapsest või isegi kõik korraga. Võibolla olin ma rase või lihtsalt väsinud või depressioonis? Võibolla nuttis beebi kogu päeva, mudilane jonnis või sai autist järjekordse hüsteeriahoo? Võibolla juhtus see kõik korraga?
Äkki kiskusid Mudilane ja Beebi lahti ahju tahmaluugid/kuivainete kapi ja kogu ülejäänud päev kulus arva-ära-millele?

Äkki otsustasin ma ilusa ilma tõttu teha kogu päeva aiatöid või viia lapsed pikemale matkale ja lükkasin söögid-ahjud ja koristamise hilisemaks? Äkki tabas mind inspiratsioon teha midagi loovat ja ootamatut? Võibolla saabus eestisse mõni sõber, kes on viimased 5 aastat kusagil Mehhikos või Brasiilias olnud ja me lihtsalt pidime kokku saama? Võibolla tõi keegi ootamatult oma lapsed meile hoida ja nad keerasid toad pea peale ja pistsid nahka kõik söödava meie majas, k.a. mehele mõeldud õhtusöök?
Rentsi jaoks on need võibolla erandolukorrad. Meie elus on erandolukord see, kui kõik on korras ja kulgeb kavakohaselt.

Merle ütles ...

Erand või tavaline, aga nii hea on tulla töölt ja leida, et ei peagi hakkama tegema süüa-koristama-ahju kütma jmt argiseid asju ajama. Ka siis kui see on tavaline, on see märkimist väärt, tänamist ja imestamist, ükskõik, kas blogis või mitte blogis. Mina jään oma endise emotsiooni juurde. See ei ole seotud soostereotüüpide, soolise ebavõrdsuse/võrdsuse, kodutööde jaotumise jmt ega seetõttu imestamist väärt. See on see, kuidas üks inimene mõtleb teise inimese heaolu peale. Ja see võtab sõnatuks. Peabki võtma. Ka siis kui see on igapäev. Ka omas kodus.

Morgie ütles ...

No ma iga päev küll ei viitsiks sõnatu olla...

13er ütles ...

Tahtsingi Rentsi käest küsida, et kas ja mitu last peres ka on? Oleks hea kogemusi vahetada.

Sol ütles ...

Ma ei hakka isegi rääkima neist toredatest õhtutest, mil tuled koju ja avastad, et koduaresti pandud 14-aastane on teise korruse aknast välja hüpanud ja sokkide väel läbi lumesaju põgenenud, lahtine aken lastetoas aga on kogu päeva lõbusa põhjatuule käes edasi-tagasi õõtsunud.
Või siis sellest kaunist novembriõhtust, mil koju tulles avastasime, et 17-aastane satanist on lõhkunud välisust, seejärel löönud sisse koridoriakna klaasid ja askeldab parajasti ketaslõikuri ja kirve abil koridoriukse kallal.
Ma ei hakka edasi seletama. Kuid ma usun, kallis R, et peale selliseid läbielamisi oleksid ka sinu väärtushinnangud naa-tuu-kee-nee teistsugused, kui haritud, viisakatel, korralikel ja edasipüüdlikel inimestel, kes alati kõike väga õigesti teevad ja internetis teisi inimesi räigelt materdavad...

Sol ütles ...

Ma jätan su kohe rahule, Rents. Kuid enne pean küsima, kas sul ei teki isegi mitte õhkõrna kahtlust, et äkki oled sa lasknud ennast manipuleerida ja sattunud suure kakluse sisse kellegi endast kavalama ja tugevama õhutusel?
Aga võibolla mina, Kiis ja Telc ei olegi nii "värdjad" ja kõigis neis pattudes lõpmatult süüdi, mille kallal siin ilkumas käiakse? Kas sul pole isegi korraks sellist mõtet tulnud?
Võibolla kõiki neid probleeme ei tekiks üldse, kui mõni teine lõpetaks oma vana hea teerullimeetodil tegutsemise?

Morgie ütles ...

"siin" ei ole Telci kallal keegi ilkumas käinud. Või on? Kus?? Näidake mulle ka. Tõsiselt.

Ja ainukesed korrad, mil mina olen OMA blogis Telci kallal nii HIRMUS pahasti ilkunud, on olnud Telci enda põhjustatud. Kas sul Sol ei teki endal kasvõi õhkõrnagi kahtlust, et inimene, kes oma lapsega kohtumistest kõrvale vingerdab ja elatise maksmisega viivitab, siiski on ära teeninud, et seda aegajalt ka avalikult mainitakse?

Või olengi ma üks häbematane ilkuja ja peaksin iga kord, kui elatis kohale jõuab, või Telc lõpuks üle pika aja oma lapse enda juurde võtab, aplodeerima, sest... see on ju nii harukordne sündmus. Kord kuus, eksole.

Kui sa juba temast juttu tegid.

Rents ütles ...

Funktsionaalne lugemisoskus, kulla inimesed, on üks tänuväärne asi. Telci kallal ei ole ma üldse norinud, tunnen teda isiklikult ja ta on minu meelest väga tore. Ta imetlus lihtsalt üllatas mind, sest minu meelest vilksatas jutuks olnud videost läbi ka tema poeg - aga kui teda ei häiri see, et ta lapsest koos stripparitega videosid üles pannakse, siis ei häiri, see on tema isiklik otsus ja ei muuda seda, et ta minu meelest tore on.

Teiseks ei ole ma ilkunud ka Marguse kallal, keda ma isiklikult ei tunne, vaid olen tema blogis rääkinud ainult moodsa tehnikaga kaasnevast uuest etiketist, mis näeb ette, et inimesi ei filmita ega pildistata neilt luba küsimata (eravalduses on loata filmimine/pildistamine üldse keelatud) ja veel vähem paneb viisakas inimene produkte oma blogisse luba küsimata täisnimega üles. Margus tegi sellest omad järeldused ja pani tulemused eraldi postitusena üles, nii et minu meelest lõppes see teema väga positiivselt. Iseasi küll see, et võõrastega tutvudes peaks küll tema olema see, kes esimesena inimest informeerib sellest, et ta blogi peab ja kõik sinna üles läheb, nii et inimene ei pea seda hiljem avastama ja hakkama vastavasisulisi meile saatma, aga seda ta loodetavasti teebki, nii et ma ei näinud põhjust edasi norida, sest minu meelest jõuti positiivse lahenduseni.

Rents ütles ...

Ja kolmandaks on see blogi minu meelest väga lahe ja siin on kirjutatud huvitavatest asjadest. Lihtsalt paadunud feministina SEE konkreetne postitus tõesti karjus mulle näkku. Ei, mul pole endal lapsi, aga mul on vanemad, kelle peremudelit ma olen näinud. Lisaks suhtlen lähedalt perekonnaga, kus mees oli pikalt lastega kodune, sest üks lastest oli autistlike joontega. Nii et natukene ma nagu midagi sarnast näinud olen, endale ei tahaks, igaüks valib koorma, mida kanda jaksab, 3 last on minu normist ilmselt 3 korda raskem. Lihtsalt kui ma loen inimesest, kellel kallima tehtud toit silma märjaks võtab, on mu esimene reaktsioon paratamatult mõte "you could do better", seda enam, et taustinformatsiooni pole siin blogis jagatud ja ma tõesti ei olnud varem seda Morgie käest küsimas käinud. Kui ta ütles mulle, et mu kommentaarist paistab välja, et ma taustaga kursis ei ole, siis jah küsisin, mis taustaga, aga varem lähtusin sellest, millest avalike blogide puhul ikka - sellest materjalist, mis saada on.

P.S. See, kuidas te Morgiega oma vahel läbi saate, ei huvita mind absoluutselt. Ei see, kas kedagi kutsuti grupiseksile ega see, kes kellele saunapeol halvasti ütles. ERITI ei huvita mind Morgie ja Telci omavahelised suhted, sest minu meelest on nad mõlemad eraldi toredad inimesed, kuigi neil omavahelistes suhetes tugev allergiline reaktsioon tekib, mistõttu üritan mitte sinna vahele sattuda.

13er ütles ...

Einoh, Morgie on see kõikse suurem taustatundja eksole. Sama neutraalne infoallikas kui FoxNews või kunagi oli TASS.

Aga niikuinii on Rentsi informeerituse tase suht hõre. Telci poega seal videos pole. Nende fotode tegemise ajal oli Telc ise veel koolilaps.

Ja see, kel endal lapsi pole või ta neid ei kasvata, ei tea sellest reeglina absoluutselt mitte midagi, sest kaugelt pealtvaatamine ei näita midagi. Võin oma kogemustest seda öelda. Aga need lastetud on need kõikse agaramad lastega perekondade arvustajad, see on alati kindel mats.

Rents ütles ...

Sorry, ma ei teadnud, kui vanad need pildid on, kuna nägin Morgiet väikese lapsega, eeldasin, et see on Ott. Näos on ju nii paks meigikiht, et vanust on raske määrata. Mitte et seal olulist vahet oleks, kellegi poeg ta ju ilmselt on. Fotod on asetatud sellisesse konteksti, et tekib üldine pilt ja see, et need on tehtud erinevatel pidudel, ei ole esmane. Aga okei, ma võtan teatavaks, et minu isa oli lihtsalt imemees (ta tõesti oli väga hea isa), kui suutis kodus lapsi kasida ja neile süüa teha. Seda enam, et meie tõesti olime kõik normaalsed lapsed, ma ei teadnud, et teie omad nii palju erihoolt vajavad - ma ei teadnud isegi, et teie peres probleemne teismeline on, kellega iga päev rahmeldama peab jne jne, sest sellest pole ju blogis juttu olnud.

Rents ütles ...

Ahjaa, ütleksin igaks juhuks seda ka, et enda meelest ei ole ma mitte kedagi "räigelt materdanud", vaid olen arutlenud võrdõiguslikkuse ja isikukaitse teemadel, mis mõlemad minu jaoks olulised on. Enda meelest solvanguteta, kuigi blogi haldaja arusaam solvangutest on ilmselt veidi teistsugune, kui tema kustutamiskombeid vaadata. Kumbki neist teemadest ei ole minu jaoks seotud kellegi kolmandaga, nagu igaüks ise näha võib, olen ma neil teemadel juba varem kedranud nii palju, et inimestel, keda need ei koti, on ilmselt ammu süda pahaks läinud.

13er ütles ...

Sõidad siin sisse ikka täiega, kuigi ei tunnegi üldse inimesi, kelle kallal sa tänitad.

Kui taustadest rääkida, siis Morgie pole mind mitte kunagi seedinud ja on igasuguseid jamasid korraldanud varemgi.

13er ütles ...

Eriti ajab mul kopsu üle maksa see, kui pere-elu teemadel tulevad kõvasti targutama need, kel endal pole mitte ühtegi last (rääkimata sellest, et oleks elus pidanud kasvatama puudega last). Ilma lasteta pole peret, seda võin kindlalt öelda. Ilma lasteta on paar ja sellel kooslusel on hoopis teised mured ja rõõmud.

Anonüümne ütles ...

imestan siiralt, kui see, et mees teeb toidu ja koristab köögi, on imetegu.. halloo kosmos, see on normaalne

mustkaaren ütles ...

Sol, Sinul on rohkem mõistust peas. Kas polex mõistlik palju tyli tekitanud kraam ära koristada, sest see võib teile kui avaliku sektori töötajatele palju probleeme tekitada. Tartu on väike linn & kardetavasti on pärastpoole väga raske oma erialal jätkata.
Selle asemel, et siin kõigi vastu kurjalt sõna võtta & jonnakalt jätkata äärmiselt privaatsete asjade avalikustamist neile, kes seda kurjasti ära kasutada soovivad. Tulge mõistusele, v las MK otsib kiiresti abi.

Rents ütles ...

Ütlen ausalt, et siia oma esimest kommentaari postitades ma ei mäletanud, et tegu on sama autoriga, kellel on autistlik laps - ma pole püsilugeja ja loen postitusi siis, kui näen kellegi teise blogis huvitava pealkirjaga linki (newsfeedi siis), nii et ma ei ühendanud kohe ära, et selle postituse autor on sama, kes oma lapse lasteaiast ära võtmisest kirjutas. See, et üks lastest on autist, oligi see taust, mida "kuri Morgie" mulle meelde tuletas, sest ta leidis, et mu kommentaar oli liiga karm. Teie isikliku musta pesu kohta ei tea, aga siin teemas pole küll põhjust teda peksta.

Fideelia ütles ...

Ilma lasteta pere ON PERE! Grrr! :(

olen minni ütles ...

minu mees nt teeb igasugu majapidamistoimetusi heameelega, aga vot süüa ta ei tee (ja ta ei oska kaa).
niiet selles blogipostituses kirjeldatut lugedes olen mõõdukalt kade, siiralt ;)

(naljakas, et mkiisi blogist on kommentaarid siia üle voolanud)

13er ütles ...

Kuule Kaarne, igasugune tüli tekitanud kraam on ammu ära koristatud, mine ja vaata kui ei usu. Ainult Morgie hüsteeritsemine on jäänud (ja kestab edasi ka lõputu telefoniterrori kujul).

Fakk, Kaaren, kas mina käin sinu blogis õiendamas ja tänitamas, nagu sina seda krooniliselt teed? Miks sa ise "abi" ei otsi?

Sol ütles ...

Minni tähelepanek on õige küll. Miks kõigil oli äkki tarvis siia minu ja Mkiisi pereelu kritiseerima tormata? Mis seos peaks olema meie pereelul ja minu veebipäevikul asjaoluga, et Mkiis kellegi ees-ja perekonnanime mõne pildi või video alla kirjutas ja peale mõningast mõttevahetust jälle ära kustutas???
Aga noh, kollektiivse kambaka käigus tuleb muidugi ära tõestada, et mees, kes selliseid kohutavaid kuritegusid teeb,on kindlasti kaabakas igas mõttes ja midagi head temas olla ei saa.

Sol ütles ...

Jah, Rents, ma arvan küll, et sinu isa väärib tunnustamist, kui ta on nii hea, nagu sa kirjutad. Ma näen iga päev mehi (ja ka naisi), kes ei hoolitse oma pere eest, erinevatel põhjustel.
Merle sõnastas selle mõtte minust palju paremini. Oskus igapäevases imet näha ja argipäevas armastust ära tunda, on anne. "Pisar silmanurgas" on rohkem kõnekujund, kuigi tõesti, ma võin nutta absoluutselt triviaalsetel põhjustel. Ja ei häbene seda, hallootage nii palju kui tahate.

Sol ütles ...

Ma ei saa eriti aru, mis on sündmatut fotol, kus väike A on värvitud näoga? Minu lapsed on paljudel pidudel näomaalinguid teinud, pildid neist on netis üleval ja mis seal siis moraalitut on? Pealegi pole laps pildil üldse mitte "stripparitega", vaid täiesti korralike inimestega. Ja mis strippar see Marcogi nii väga on, püksid jätab ta ju alati jalga? Remargi korras pean veel lisama, Marco võib ju strippar (pükstega) olla, aga ta on oma armuelu, alkoholitarbimise, käitumise ja sõnavara poolest tunduvalt viisakam, kui nii mõnigi mu tuttav keskealine proua...

Rents ütles ...

Mul ei ole midagi Marco vastu, ma ei tunne teda isiklikult, lihtsalt tänapäeva Eesti on selline, et SELLIST blogi nagu Margusel mina ei peaks, sest kasvõi see võib anda põhjuse kellegi töölt välja söömiseks, eriti kui on tegu riikliku töökohaga või õpetajakohaga. Eestlane ei ole veel valmis selleks, et tema lapse õpetaja kirjutab kuskil, millal ta seksib. See on ilmselt ka üks põhjus, miks inimesed ei taha näha oma täisnime sellises kontekstis - ütleme, et Morgie hakkab näiteks uut tööd otsima, ilmselgelt guugeldatakse esimese asjana ta nime. Ja jah, me võime öelda, et personalijuht on väiklane, kui teda ei võeta tööle mingite peopiltide või -juttude pärast, aga leiba see ju enam lauale ei too. Selle pärast arvangi, et eraelu võiks olla era. See, mida ma teen tööl, on ülemuse asi, aga see, kellega ma joon, palju mul sel ajal riideid seljas on jne ei tohiks olla talle vabalt kättesaadav.

13er ütles ...

Mul pole blogis mingeid peopilte, v.a. mõned siivsad alkoholivaba laua taga istumised. Morgiest on blogis täpselt üks pilt. Rohkem mitte.
Kui Morgiel oli A keskmisest kobedam fotokas kasutada, siis ta plõksis mind Laglega voodis vedelemas küll hoolega, MITTE KORDAGI ei küsinud luba, kordagi ei maininud et ta pildistab, mitte kordagi ei maininud, kuhu ta need paneb. MITTE KORDAGI.
Kummist joonlauad?

Sol ütles ...

Vaata Rents
Küsimus ongi selles, kas sa oled konformist ja lepidki ühiskondlike normidega või siis oled nonkonformist ja hakkad vastu. Seda ei saa ise valida, muuseas, ma kardan, et see on kaasasündinud.
"Eestlane ei suuda leppida sellega, et tema lapse õpetaja kirjutab sellest, et ta seksib"... omaenda sedusliku abikaasaga? Kohutav moraalitus tõesti, millega on raske leppida? Kas mina peaksin sellise ühiskonnaga leppima?

Läinud sajandi algul oleks olnud mõeldamatu, et klassi ette astub õpetaja, kes on silmnähtavalt lapseootel. Ja kui mina olin laps ja käisin koolis, oli mul üks kolleegide ja lapsevanemate poolt väga põlatud õpetaja. Sest sellel õpetajal oli vallaslaps. Aga alati on olnud inimesi, kes julgevad vastu hakata ja tänu sellele need asjad tänapäeval enam põlatud ei ole.

Võimalik, et mul on midagi viga, aga mina ei googelda oma tuttavaid, võõraid ega iseennast.Pole nagu huvi.
Ja kujutage ette, mu klientide hulgas on ka üks strippar, alles mõni päev tagasi käis ja rääkis oma muredest lapse kasvatamisel. Oi kui moraalitu, kas nüüd peaks lapse ära võtma või peaks see ema hoolega varjama, et sellise hirmsa töö peal on?

Rents ütles ...

Oeh, ma tunnen, et räägin lauaga, nii et vist väga ei ole mõtet. Esiteks, piltide osas mõistaksin ma ka Morgie samasuguses olukorras hukka, lihtsalt jutt käis ju konkreetsest situatsioonist. Ja ma pole öelnud, et stripparid on jubedad inimesed. Ma olen vestelnud ka mõne prostituudiga, kes tundusid üsna toredad inimesed, lihtsalt omade põhimõtetega. Ma lihtsalt eelistan hoida oma eraelu eraeluna (ja mitte ainult potentsiaalsete tööandjate pärast, ma ei otsi hetkel tööd ja ei plaani seda ka niipea tegema hakata, see oli lihtsalt näide, sest Morgie on oma blogis maininud, et tahaks Tartusse tööle siirduda). Mitte keegi ei sunni teid seda tegema, elage nii, et süda laulab ja ongi kõik lill.

sol ütles ...

Võimalik, et räägid lauaga, aga ma ei saa tõesti aru, mis peaks minul ja mu blogil olema ühist mingite morgie piltidega ja/või tema hüpoteetilise tööga? Mis hea pärast kõik siia sellest rääkima tulevad?
Minu meelest toimub siin hoopis kättemaksuks minu ja mu pereelu mõnitamine, sest enne seda pildilugu huvitas ikka väga väheseid inimesi, kas Mkiis teeb kodus süüa või ei tee.
Jee sa siia "juhuslikult" sattusid.

"aga kui teda ei häiri see, et ta lapsest koos stripparitega videosid üles pannakse" nojah, võibolla on minu probleem, kui ma siin mingit norimist näen...?

Anonüümne ütles ...

Oeh, ma viskan ka paar halgu katla alla.

1. See minupoolne imetlemise teema. Ma nimelt postitasin selle kommentaari järgneva sissekande alla, et see ei seostuks selle videokismaga. Kirjutasin "Imetlen siiralt Lagle ja Marguse kannatlikkust ja taluvust!"
Kaks nime, neist üks selle video ülespanekuga üldse mitte seotud.
Miks ma seda kirjutasin - samade inimeste jauramine on nende blogisabades toimunud ka juba palju varem kui nüüd see videokeiss ette tuli.
Ma võin muidugi eksida, kuid mulle on jäänud mulje, et juba isegi aastapäevad on mõned naised üritanud Laglele selgeks teha, et ta on rumal, et Margusega koos elab (nende naiste standardite kohaselt). Ma paluksin Laglel või Margusel seda seisukohta vajadusel korrigeerida.
Samas selles seltskonnas on nimelt nemad need, kes on koolid ära lõpetanud ja elavad siiamaani perekonnana koos. Kadedus?
2. Googlehirm. Nojah. See ei ole ainuke tööotsingutega seotud risk. Ühtegi nime ma ei ütle, aga mulle üks tuttav kord teatas: "Kuule, see sinu eks (höhöhöö) saatis meile oma CV (hahahaa)!"

Üldiselt teise pere- ja intiimelu kommenteerimine on lihtsalt ajuvaba. Keegi meist pole käinud küünlaga tuld näitamas või abis jalgu hoidmas. Kaks inimest, mõlemad vastutusvõimelised. Mis see ülejäänute asi on, kuidas nad oma pereelu elavad. (Videoteemat paluks mitte esile tõsta, see pole pereelu, andke edasi kuuma kui tahate.)

t.