neljapäev, 1. august 2013

kolleeg

Homme on sinu matused ja ma olen natuke ärevil selle pärast, kuigi põhjust ju pole. Sa läksid nii äkki ja ma nutsin peale su surmateate lugemist, aga praegu on mu meel nii helge
ja sinust mõeldes tuleb naeratus näole. Jah, ma tean,et on sobimatu niiviisi naeratada, kui tuleb minna matusele, sest  peab olema kurb.
Aga naeratus oli viimane, mida ma sinust nägin ja sa soovisid mulle kõike ilusat ja head puhkust. Kuigi hoopis mina oleksin pidanud seda sinule soovima.
Sest  siis sa juba teadsid, kuidas sinuga lood on.
Me kõik oleme seda haigusemõtet mõelnud.  Et äkki on mul See. Mis siis, kui nüüd tulebki surra?
Kui sul on lapsed, siis järgmisena saadad sa täiesti automaatselt teele palve "armas (Jumal, kosmos, kõiksus, või kesiganes), tee nii, et ma elaksin nii kaua, et lapsed jõuaksid täisealiseks saada. Ja tegelikult tahaksin ma näha ka oma lapselapsi".
Inimesed mõtlevad tegelikult üsna ühtemoodi. Mina ei tea, mida sina mõtlesid 3 aastat tagasi, kui sul see haigus diagnoositi. Aga 3 aastat tagasi oli sinu noorim laps 16. Ja nüüd on ta  jõudnud 19 saada ja  tal on üheaastane laps ja see on juba teine lapselaps, kelle sa oled viimase aasta jooksul saanud.

Mul ikka hullult vedas, et ma sain need viimased poolteist aastat iga päev sinuga koos olla. Ma hakkan meie jutuajamisi väga igatsema. Ausalt öelda olid jutuajamised sinuga tööpäeva parim osa üldse ja ma ei kujuta ette, kuidas ma edaspidi seal tööl üldse hakkama saan. Sa olid tõeline vabameelsuse ja tolerantsi kants meie konservatiivses asutuses. Nüüd on see kants, mu viimane kants, langenud.

No kes teine peale sinu tuleks tööle, jooks ära 2 tassi kohvi, tõmbaks ära paar sigaretti ja konstanteeriks peale horoskoobi läbilugemist, et tähtede seis pole täna küll töötegemiseks sobiv. Mispeale mina teatan, et sel juhul on küll halvasti, kuna kohe algab vastuvõtt ja ukse taha kogunenud  rahvasumm ootab ilmselgelt just sinu juurde.
Kes teine jutustaks meile nii värvikalt oma unenägudest või hullumeelsetest filmidest, mida sa unetutel öödel vene kanalitelt vaatasid.
Mõned inimesed ütlevad, et su abielu polnud just kõige õnnestunum või et su elu oli raske või midagi muud sellist.
Mina tean, et see polnud nii. Tead, sa olid sellist tüüpi inimene, kes oskab õnnelik olla. Ma sain sellest aru, olin ju sinuga iga päev koos. Ja su äraminek oli selline, nagu sa oleksid seda ise juhtinud või midagi.
See, et sa keeldusid traditsioonilisest ravist. See, kui terve sa need 3 aastat olid. See, kui äkki sa haigeks jäid. Ja see, kuidas sa julgesid olla oma kodus rahulikult lõpuni, selle asemel,et haiglasse minna.
Mida mina sellistest asjadest tean. Mitte midagi... veel.
Matuste puhul on kombeks kurvastada. Või siis süüdlasi otsida, sest et surma peetakse sageli ebaõiglaseks ja süüdistamine on hea võimalus oma leina välja elada.
Mina olen õnnelik sinu ausalt elatud elu ja rahuliku äramineku pärast. Aga ma hakkan sinust väga puudust tundma.






5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

Anonüümne ütles ...

Aga mis on nüüdseks uut?

vera ütles ...

Ma olen nii põnevil, kui mu murtud abielu on taastatud.
„Oleme hiljuti valmis, kuigi see oli raske. Nüüd on see olnud rohkem kui kuu ja kõik tundub, et see on normaalseks muutunud. Ta on hakanud mind paremini kohtlema ja see on meie mõlema jaoks paranemisprotsess. Peaaegu kaks aastat kestnud õudusunenägu on möödas. See on nagu me uuesti armunud! Me oleme mõlemad mineviku taga jäänud ja püüame edasi liikuda - ja esimest korda pika aja jooksul tundub tulevik palju heledam. Ma ei saa sõnades väljendada, kui tänulik olen DR PRINCE IDIALU! See on nagu oleme lõpuks taasavastanud need asjad üksteisest, mis pani meid kõigepealt armuma. Kõik murettekitavad ja stressid on lihtsalt kadunud. Tänan teid DRIN PRINCE IDIALU'le oma murtud abielu päästmise eest ja tõi mu abikaasa tagasi minu juurde. ”Mina ja mu abikaasa elavad taas õnnelikult koos. Kõik tänu DR PRINCE IDIALU'le. Kui teil on mingeid probleeme, kontakteeru kohe Dr.PRINCE'ga ja garanteerin teile, et ta aitab teid. E-posti teel: princeidialu@outlook.com või helistage või küsige +1(845)731-5643

Unknown ütles ...

Tere, kõik, olen Chloe Raymond Florida Palm Harborist 34682. Olen väga põnevil, et USA naaseb sellele suurepärasele foorumile, et tunnistada hr Eli abi. Vajasin hädasti teistes riikides laenu, et hoida ära võlgadest ja rahalistest võlakirjadest, mille mu endine abikaasa mulle seadis. See oli tõesti halb, et mul oli vaja abi saada sõpradelt, perekonnalt ja isegi pangast, kuid ühelt poolt said nad mind aidata, kuna minu krediidiskoor oli tõesti halb. Sirvisin arvutit ja nägin, kuidas inimestelt hr Elijah laenu aitas, ning otsustasin temaga ühendust võtta aadressil email_ loancreditinstitutions@gmail.com, seejärel sain neilt e-kirja sõnumi ja tegin kõik, mida küsisin. Minu suurimaks üllatuseks deponeerisid nad minu kontole minu taotletud 60 000 dollari suuruse laenu ja nüüd olen nii õnnelik, et maksin oma võla ära, olen ka enda ja oma pere eest hoolitsemisega alustanud jääksummaga äri. Kui vajate laenu, võtke ühendust kõigi aegade parima laenuandja hr Elijahiga tema e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

Omar Jesu ütles ...

I want to share a great testimony on this website on how great Priest Babaka help me in falling pregnant,me and my husband have been trying to have a baby for over 4years,but they where no luck so we decided to contact the family doctor and after all the test have been done,he said to us that my fallopian tube is not functioning.then one day i was in the office when a friend of mine who have the same problem with me, fall pregnant after she contacted Priest Babaka .she directed me to him and when i contacted him through his email and he did the purification on the pregnancy spell and in 2weeks time i was feeling some how and i went to meet the family doctor who told me that i am pregnant.if you know that you have a similar problem like this, or any fertility issue and you want to be pregnant you can contact Priest Babaka via Email: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka