reede, 1. august 2008

uus töö

Kuidas mulle sobiks selline töö:
Vt. ka minu tööblogi viimast postitust.

Viimasel ajal mõtlen palju oma elu muutmise peale. Õnne retsept oleks pealtnäha otsekui väga lihtne. Tee seda, mis sulle meeldib ja oledki õnnelik. See, mida ma praegu teen, ei tee mind enam õnnelikuks.
Tegelikkuses see nii lihtne ei ole. Aga ma vähemalt proovin.
Tahaksin maale elama minna ja suhelda ainult nende inimestega, kes minuga suhelda soovivad. Ja ma tahan maksimaalselt palju olla koos oma lastega.
Aga - millest ma seal maal siis elaksin? Põlluharimise ning karjakasvatusega ennast ju tänapäeval ei toida... Olla Peipsiääre või Misso valla sotsiaaltöötaja on kahtlemata sama karm, kui pidada sama ametit meie väikelinnas.

Õigustütelda sobiks mulle kõige enam metsavahi, majakavahi või järvevahi töö. Kui keegi teab mõnd vaba sellist kohta, andku aga teada!!! Ka sadamatööline tuleks kõne alla või nukuriiete õmbleja...

2 kommentaari:

Merle ütles ...

ma lugesin seda kuulutust juba mõni aeg tagasi ja mõtlesin sinu peale. kuna ma oma telefoni aga ära kaotasin (ilmselt sinu eeskujul :)), siis ei saanud ma sulle helistada ja paremat plaani tulevikuks pakkuda :) ma arvan, et see töö sobiks sulle, kandideeri!

Metsamoor ütles ...

Proovi kindlasti! See töö võib pakkuda olulise koguse positiivset emotsiooni:)