esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Kas ma tõesti näen nii välja?

5 kommentaari:

Morgie ütles ...

jap. eriti kõrvad :D

Lendav ütles ...

Aga soenguga on natuke mööda - sul on palju peenema koega patsid.

kaaren ütles ...

heheh. kuna mul ei ole 6 ei tule yhtegi pilti iseendast & vilmi ei viici kindlasti vaatama minna, siis rahuldun teadmisega, et sinisena olexin ca 2,5m kõrge & kaaluxin 3,5 centnerit.
Aga kassiomaniqna tunduvad need sinised kodaniqd qidagi... imeliqd & kassipärased. Et tulen poest, banaanikastitäis nänni syles, & köögiuxest sisse astudes rabavad... kodaniqd mu jopehõlmu, ronivad kasvõi mööda uxest sisseastuja jalgu yles, et kassikypsistele ligi saada:)

Kristel ütles ...

Tere,
Leidsin sinu blogi suhteliselt hiljuti ja olen seda nüüd iga päev lugenud. Lihtsalt löönud mõne suvalise kuu lahti ja järjest lugenud. Sa kirjutad pagana hästi - otse, keerutamata, väga karmidest ja mitte nii karmidest asjadest mingis täiesti sinule ainuomases ja isikupärases stiilis, mis on nii köitev. Sa ei püüa olla keegi teine, jätta iga hinna eest muljet ega ajada paaniliselt taga mingit malli või hoida püsti laitmatut fassaadi, ütlen seda ka suhtluses jäänud mulje alusel. Võib-olla ma hindan seda eriti just sellepärast, et üks mulle lähedane inimene käitub just vastupidiselt, aina muljeid ja fassaade luues.
Ja kujutan ka ette, kuidas igasugused lasteaiatädid ja muud ontlikud tädikesed sind ei talu, sest sa rokid raamidest sedavõrd väljas. Pean tunnistama, et ka minu jaoks oli sinu otsekohene stiil ja iroonia alguses natuke harjumatu (juba telefonis), aga edaspidise suhtluse ja selle blogi valguses olen hakanud seda hindama, eriti eneseirooniat.

Igatahes on mul hea meel, et läksin tegema mõnda fotot koolitöö jaoks, aga leidsin hoopis sind, kelle mõju minu praegusele "asjade seisule" on hoopis tähtsam ja õpetlikum kui mingi loeng.

K, foto-uurija

PS. Sul on ka mingi isemoodi häälekõla ja intonatsioon, mis end kuulama kutsub. Just intekat kuulates märkasin seda.

Sol ütles ...

Oi, aitäh : ), aitäh! Nii tore on komplimente saada!
Nüüd olen ma küll oma pikist siniseist kõrvust tõstetud ja põsed tõmbuvad roosaks...