teisipäev, 3. veebruar 2009

Perekonnast

Lugesin oma sõprade selleteemalisi postitusi. Tahes või tahtmata hakkasin ka enda perekondlikku olukorda analüüsima.
Tulemus... ootamatu hirm ja arusaamatus.

Minu perekond oleme mina ja minu lapsed.

Minu ema on suurema osa ajast, mil ma teda tunnen, olnud ülimalt afektiivse käitumisega naisterahvas. Ma ei usalda teda juuksekarva võrragi, ühel hetkel ta annab mulle raha, järgmisel hetkel virutab mõne majapidamisriistaga. Kui ma peaksin raskesse olukorda sattuma, ma usun, et bordellis saaks mulle ka osaks leebem kohtlemine, kui minu ema juures. Tema on Vaenlane.

Oma isaga rääkisin ma viimati umbes 7 aastat tagasi, pealeseda olen ma teda paar korda linna peal näinud. me ei tereta. Tema on Võõras.

Mr. Kiis on küll olemas. Nüüd juba 10 aastat koos nii heas kui halvas ja elu on näidanud, et tema peale võib loota. Siiski on elu näidanud ka seda, et ta pole mingi Konstant, vaid Imaginaararv. On ja ei ole ka.

Mul ei ole ühtegi sugulast, õde ega venda. St. kuskil nad ju on, aga kuna side puudub, siis pole nad isegi mitte tuttavad, rääkimata mingist perekonnast.

Sõpru, tuttavaid, mõtte-ja töökaaslasi ma parem perekonnaks kutsuma ei hakka. Mõttetu enesepettus. Las sõbrad olla parem sõbrad.

Kui võtta majandusliku seotuse järgi, siis kogu minu sissetulek ja majanduslik kindlustatus tuleb riigieelarvest. Seega - minu perekond on Eesti riik???

Ilma igasuguste emotsioonideta - nagu selgub, olen kõige üksildasem inimene oma tutvusringkonnas.

Mingis mõttes on see väga hea. See õpetab mind mitte liigselt suhetesse ja teistesse inimestesse klammerduma, mitte kedagi ega midagi endastmõistetavaks pidama. Tgelikult on kõik teised inimesed, isegi lapsed, meie elus ju ainult külalised. Tuleb rõõmu tunda, kui nad on, lasta neil tulla, minna ja vabalt oma elu elada. Tuleb meeles pidada, et suhted teiste inimestega on ajutised ja kaduvad ning samal ajal neist siiski rõõmu tunda.
Kõige tugevam side inimese elus on side Jumalaga. See ulatub väljapoole elu ja surma piiridest ja miski ei saa seda katkestada.

6 kommentaari:

kaaren ütles ...

Tunnen kaasa! Pidasin ennast ise k6ige yxildasemax inimesex, qna puuduvad l2hedased s6brad, l2hisugulased on reeglina asociaalsete kalduvustega, 9/10 osas joodiqd ning h2id tuttavaid kah pole, aga see-eest on mul Minu Sisemine Maailm, millesse mahuvad igasugu ettev6tmised, ideed & head antidepressandiunen2od. & loomuliqlt lapsed. Mehekene kah, q talle k6vemini moraali lugeda, suudab ennast korrax m6ne t88 jaox kokq v6tta... loodan, et Sa leiad enda sees selle, mis p2riselus puudu on, ning alati saab h2sti pisikeste osade kaupa maailma parandada. Vabandan, q olen liiga optimistlik v6i muidu pindak2iv, aga tundus oluline natuke toetust avaldada.

kaaren ütles ...

muidu samamoodi - mina & minu lapsed. Nagu minu ema, nagu enamus minu tuttavate emad, nagu meie vanaemad... yleyldise meheqltuse ning k6va k6vatamise taustal. N2htus, mis toodab iseennast, ole nii m6istev, pedagoogiline, q tahad, alati on qskil keegi, kes peab naiste orjastamist & meestepoolset koduasjade pahatahtlikq kohtlemist 6igex.
Aga 2rme nimetame endid vaestex ohvritex, vaid nii nagu asjad on - perekonna pea & toitja. Sest pere laialimineq (v6i mitte) korral ei saa minemaputkavat (v6i mitteputkavat) meest perex nimetada, naist lastega aga kyll. OK, rohkem ei tyyta:)

Anonüümne ütles ...

Ära muretse, tegelikult on selliseid inimesi palju rohkem, kui sa ette oskad kujutada...minul on sõbrad perekonna eest. Peaasi, et keegi on.

Anonüümne ütles ...

kaaren: tavaliselt me sellise asjaga oma pead ei vaeva, aga q siiski tuleb ette olukord, qs me ennast v2ga yxildasena tunneme, on oluline ikkagi v22-2ike inimlik tugi. Et me pole H6imust v2lja visatud, et me oleme hea ning vajalik. Hea, et Sul on haritud ning edasipyydliqd s6brad (mitte topsis6brad nagu paljudel)

Sol ütles ...

Täna, kallis Kaaren ja pr/hr. Anonüümne! Mul hakkas juba parem.

Tõepoolest, tegelikult olen ma väga tänulik, et mul on lapsed. Ma loodan, et mul läheb korda olla oma lastega sõber nii praegu kui siis, kui me kõik koos täiskasvanud oleme.
Samuti on põhjust olla tänulik Mr. Kiisile. Olgu ta nii imaginaarne kui tahes, aga ta on siiani olemas olnud ja ehk on edaspidi ka.
Mäletan veel teismeliseiga, kui mul isegi sõpru polnud. Nüüd aga on ja seega ... elu on ilus ja rikas : )
Ning mõnedel helgematel hetkedel üritab isegi minu ema mingit inimlikkust üles näidata. Pakub raha vms.
Tõepoolest, mul on põhjust tänulik olla.

Orbit ütles ...

Oluline on see, et perekond on olemas oma rõõmude ja kiiksudega ning ükskõik kui kummalises koosluses, hoiab ikka kokku.