pühapäev, 31. mai 2009

Suurvend vol.2

Nojah. Ei pidanudki sünnituseni ootama. Suurvend kolis tagasi. Paraku olen mina juba mitmendat päeva kaugel. Mr. Kiis lasi äranälginud 15-aastase lihtsalt tuppa ja suundus seejärel oma asju ajama. Mis kestavad varahommikust südaööni või kauem.
Ma ei tea, kas mul on midagi viga, aga mulle ei meeldi.
1. Et näljane 15-aastane istub hommikust õhtuni üksi korteris, kus tal pole midagi hamba alla panna.
2. Et minu kodus veedab pikki üksildasi päevi 15-aastane, kellel on juba mitu trahvi-protokolli kodus joomise, suitsetamise ja valju muuusikakuulamise eest...

Muuhulgas tegi ka Leoni ema paanikat. Ta kutsus Mr. Kiisi endaga kohtuma ja teatas, et ei taha mingil juhul oma poega enda juurde elama. Ta kavatseb kasutada kõiki vahendeid, et poiss meile tagasi saata. Näljateraapia on juba tuntud-proovitud vahend selle jaoks. Pealeselle tahaks ta Leoni panna Tapa eriinternaati, Haapsalu sanatoorsesse internaati või siis saata Prantsusmaale Taize' laagrisse.

Kui selle lapse lihane ema, kelle jaoks Suurvend on ainukene laps, teda ise kasvatada ei taha, olen ma siis väga halb, kui ma kõigest suvevaheajaks sellest lapsest rahu saada tahan? Seda enam, et nagu selgub, pole tema isal sekunditki aega. Ka nädalavahetustel mitte.

Mul on mitmeid häid sõpru-tuttavaid, kes oma lihaseid, bioloogilisi teismelisi poegi meeleheitlikult kodust minema puksivad. Koolivaheajaks vanaema poole, teise vanema poole, laagrisse, sõbra juurde, kuhu iganes. Rääkimata sellest, kuidas oodatakse (omaenda! bioloogiliste!) laste täisealiseks saamist ja kodust minema lendamist...
Mh. tean ma palju täiskasvanud poegade vanemaid, kes teeks ei tea mida, et täiskasvanud laiskvorst isakodust söömast-magamast minema kupatada.

Nojah, aga kuna mina pole ju Leoni pärisema, siis ei tohi selliseid mõtteid mitte mõeldagi...

8 kommentaari:

Sol ütles ...

Pean ütlema, et kui ma oleksin selle lapse pärisema, siis oleksin ma temaga 10 X rangem. Ta peaks magama minema kell 24.00, mitte 05.00, nagu praegu. Ei magata õhtupoolikuni. Koolis käiakse ja kodus õpitakse. Iga päev vähemalt tund majapidamistöid. Ei mingit suitsetamist kodus, muust põnevast rääkimata.
Ja suveks saadaksin Suurvenna laagrisse ning vanaema poole.
Ning kogu maailm võib leida, et olen kuri ema, mis aga pole pooltki nii halb, kui kuri kasuema...

Morgie ütles ...

hmjah, kuri ema ollakse väidetavalt armastusest aga kuri kasuema...?
jama.

numaeitea, sulle vist ei jäeta muud võimalust. kui mr kiis kah oma kodused tööd lapsega järjekindlalt tegemata jätab...

Sol ütles ...

Täna helistas mulle mrs. Kiis ehk MK ema ja Leoni vanaema ühes isikus. Sain pahandada. Leoni ema hüsteeritseb ja paanitseb mis kole, et laps (tema isiklik, bioloogiline ja ainuke laps!!!)on tema juurde kolinud.
Väidetavalt Leon terroriseerib oma ema. Terror seisneb selles, et ta nõuab oma emalt süüa, raha ja peavarju.
Vaat see on tõesti terror, kui laps oma lihaselt emalt neid 3 asja nõuab!
Loomulikult peaksin see olema mina, kes need asjad talle tagab...

Metsamoor ütles ...

jaaa, leebelt ja lahkelt naeratades kusjuures;)

Morgie ütles ...

mjaa, samasuguse "terrori" osaliseks saan mina oma kodus iga päev - kellele kaevata :D

Kudzu ütles ...

Nujah, minu noorem poeg elab siin varsti juba nädala koos oma pruudiga, kes tahab süüa, pesta ja elektrit kulutada. Tundub, et oleks aeg ka nemad kellegi lahke inimese manu kupatada. Mis sa arvad sellest, Sol? Kas võtad ka nemad oma tiiva alla, ma olen suht tüdinenud juba.

Morgie ütles ...

kusjuures selle fertiilsesse ikka jõudnud lihaste poegade minemapuksimise taga on kindlasti mingi kaval bioloogiline tagamõte. nagu rebastel näiteks (seton-thompsoni järgi) lahkuvad pesakonna juurest esimesena just isased kutsikad, emased jäävad kauemaks emaga koos jahti pidama.
aint et rebasepojad lähevad ja saavad ise metsas hakkama. või süüakse ära.

Sol ütles ...

Jajaa, Kudzu, teeme siis vahetust.
Mulle sinu poeg+tema roosakingne pruut, sulle Leon+tema ema...

Kuna Leoni ema korter selle tulemusel vabaneb, siis panen su poja koos neiuga sinna, eksole.
Leoni ema koliks kindlalt heameelega sinu söögipottide manu... : )